Home » Klachten

Klachten

Wanneer je een klacht wilt indienen over het product of de verwerking van je bestelling kun je die doorgeven via info@veganhippo.nl. Omschrijf je klacht duidelijk en geef aan hoe je de klacht opgelost wilt hebben. Vermeld bij je klacht:

  • Je bestelnummer
  • Het onderwerp waar de klacht over gaat
  • Je telefoonnummer

Wij zullen na ontvangst van je klacht deze beoordelen en contact met je opnemen. Wij zijn zeer blij met feedback dus schroom niet. Wij zijn een beginnend bedrijf en willen graag van de klanten leren. 

 

"We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jouwwebwinkel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."